20/03-2013 Endnu en aften inden jeg tager afsted!

Nå…
Det er på tiden jeg får skrevet lidt om hvad det er sket siden jeg sidst skrev her inde i februar. Min afrejsedag henter mig med raske skridt, flere og flere ting falder lige så stille på plads og egentlig uden jeg selv tænker så meget over det og listen med gøre må skrumper dag for dag. En af det større ting der snart kan hakkes af på listen er at forlade min lejlighed. Havde egentlig nok troet det ville være svære nu jeg ikke “bare” skal flytte tingene ind i en ny lejlighed men de blot skal opbevares. I den tid jeg har boet i denne lejlighed har der været mange gode stunder med venner og familie. MEN….. For pokker man kan få samlet meget skammel sammen på 7 år.
Jeg har i denne flytning fundet ud af at skabe ikke kun indeholder det man lige kan se forrest på hylden, men at der faktisk kam være en masse ragelse inde bagved.
Alt det her flytning tager det meste af min tid når jeg ikke arbejder for tiden. 4 dage er der tilbage i lejligheden i hvad jeg vil kalde meget organiseret rod. Arbejds dage tilbage kravler stødt og roligt mod 0. Det er noget af det jeg ser frem til så jeg kan få tid til at “komme i form” til jeg starter min rejse. Nu da jeg sidder og skriver det går det op for mig hvor tæt jeg egentlig er på.! tiden flyver afsted.
På mandag er det flytte dag hjem til mine forældre, ved ikke hvor nemt det kommer til at blive at flytte hjem igen. Men hvem ved? måske er det en meget god ide lige at bo hjemme lidt inden jeg tager afsted.
For et par uger siden havde jeg et interview med Dagbladet, og i denne weekend var jeg så i med et dobbelt sides indlæg om min tur og tidligere rejser, samt lidt om hvordan familie og venner har reageret på jeg skulle afsted på en sådan tur. (Mange af jer har nok læst artiklen og har fundet min blog på den måde.

Efter jeg selv så artiklen i avisen så er det blevet mere “virkeligt” for mig at det rent faktisk er det jeg skal nu. Nu er der rigtig mange omkring mig der ved det, så nu er det ikke noget med at springe fra fordi jeg har et fladt baghjul når jeg når næstved.

Der er nogle ting jeg skal have gjort ind jeg tager afsted:
1.
Jeg skal finde ud ag hvad jeg skal have købt og have med. Lige for tiden er det
mest gadgets jeg kigget på.
For et par dage siden fandt jeg den perfekte undskyldning for at få mig et action kamera.
Når nu alle de danske forsikrings selskaber kalder det for ekstrem sport at tage på sådan en “Ferie” (Så er det jo næsten dem der dikterer!) Så skal jeg da have sådan et med. Og meget glad er jeg allerede for det, sjældent man bliver så glad for noget man “får besked på” at købe.

My new GoPro Hero 3 Black Love it

My new GoPro Hero 3 Black Love it

Ud over gadget har jeg også brugt noget tid på arbejdet (sig ikke noget til chefen!) til at kigge på soveposer og telte. Jeg tror så småt jeg er ved at have fundet det jeg skal have købt mig.
2.
Så håber jeg godt nok på jeg snart kan finde en dag hvor familien, nogle venner og jeg selv kan komme ud og flyve i luft ballon.
3.
Så selvfølgelig bruge så meget tid som muligt sammen med venner og familie.

Selv om der ikke “sker” så meget spændene for tiden så håber jeg du/I vil følge min blog når jeg først kommer rigtigt afsted.
Jeg kunne have lavet en dagbog for mig selv, men hvorfor ikke dele det med jer?

just relaxing writing a post for you guys to read

just relaxing writing a post for you guys to read

Om MonoBiking

I am about to start the journey of my life!! (or thats what i expect it to be!!) I am not the first, and I am not the last person to start out on a adventure like this, but no one have the same journey and the same expectations. Right now I am not ready for a everyday life. When I am traveling I feel free, full of energy and  happy. In my mind i want to travel the world on my bike (yep its a bicycle) but i don´t know how far I will get before i want to go home. So if you follow my blog there wont be a promise that i will get all the way around, but hope that i will make it..! :-) My journey will start 22. of April 2013 and will end when i get back home or when i feel that this is not fun anymore.  I am a single guy, from the year ´86 and I just want to se the world.
Dette indlæg blev udgivet i Danske posts, Posts Fra Danmark og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

