Dag To

I går satte jeg alarmen til kl. 8, ingen overraskelse der, jeg slukkede den og sov noget mere. Jeg blev i sengen til kl ca. 9:30 hvor jeg skulle op og betale for overnatningen.
Så for pokker, ikke altid godt bare at ligge sig på den første og bedste camping plads, 11€ for en nat i et lille bitte telt. så er det vist også betalt, godt jeg snuppede mig et langt bad igår!
Stadig lidt i koma over prisen går jeg igang med at pakke mine ting sammen.
idag er det virkelig overskyet, en smugle koldt og blæsende. Jeg gør som min mor har lært mig, godt med tøj på! Får pakket mine ting og er klar til at komme afsted omkring kl 11. (Nu er der en del af jer der tænker HALVANDEN TIME han er i telt og på cykel. men på en eller anden måde tog det altså så lang tid.
Der var lidt mange løse ender igår så nåde ikke at finde noget at spise til morgen mad, så det er dagens første mål.
Det blev noget frugt, spegepølsen jeg fik med af min mor igår og noget brød.
Omgivelserne omkring mig skifter hele tiden, først en smule sumpet skov, så regulær skov. så åbne grønne enge en gang i mellem med køer og heste på. og så til bødernes veje som nogen bange bare er beton fliser der ikke altid ligger helt lige, og ender med at slutte dagen af i en lille landsby der hedder Tribsees.

Da jeg kører rundt omkring i byen er der meget øde, en LIDL som det eneste der lyser op.
ind og købe lidt til aftensmad, ingen steder at overnatte! men kommer hurtigt i tanke om jeg så en grøn eng på vej ind i byen. kører der over, op med teltet, et hurtigt bad i vand varmet på stormkøkkenet og så er det etage vask for alle pengene.

efter badet skifter jeg tøj, og gør min fiske stang klar for at se om jeg skulle være så heldig ikke kun at skulle have pasta idag. Uden jeg ser det står en tysk dame lige pludselig ved siden af mig med en kop og en termokande. hun plapre løs på tyk og får fat i hun har lavet mynte the og hvis jeg skal bruge vand kan jeg bare banke på hendes dør. Hun peger på et gammelt hus ca 50 meter fra mig.

IMG_4829 IMG_2306 IMG_4818

Intet held med fisk men den varme the gør godt og varmer hele kroppen. Så bliver det pasta med tomat sovs i aften. ikke så ringe enda..Efter jeg har spist kommer den flinke damen igen med sine to hunde og spørger hvordan jeg har det, om jeg kan holde varmen og om hvordan pokker jeg fandt denne lille by i Tyskland. skal love for der blev snakket gebrokken tysk fra min side og hurtigt fra hendes. men tror det hele lykkedes. Hun smilede og gik igen med sine to hunde. mens der bliver vasket op og taget tørt vasketøj ned kommer solen.Intet mindre end fantastisk.Men jeg er rigtig træt idag og skynder mig derfor i seng!

Om MonoBiking

I am about to start the journey of my life!! (or thats what i expect it to be!!) I am not the first, and I am not the last person to start out on a adventure like this, but no one have the same journey and the same expectations. Right now I am not ready for a everyday life. When I am traveling I feel free, full of energy and  happy. In my mind i want to travel the world on my bike (yep its a bicycle) but i don´t know how far I will get before i want to go home. So if you follow my blog there wont be a promise that i will get all the way around, but hope that i will make it..! :-) My journey will start 22. of April 2013 and will end when i get back home or when i feel that this is not fun anymore.  I am a single guy, from the year ´86 and I just want to se the world.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Dag To

  1. Familien Schultz Rose siger:

    Hej Simon. lige en hilsen her fra København. Håber humøret er højt og benene godt kørende. Vi følger med hjemmefra og ser frem til at læse dine spændende beretninger. Når du kommer lidt længere i din færd kan det jo være vi kan give lidt rejsetips:) Vi er ved at få Mikkel til at spare sammen til en tur til Vietnam og mødes med dig. Ha det godt og pas på dig selv. Vh Vigga, Line og Morten

Skriv et svar

