Dagen Før Afgang

Igen er der kommet til at gå noget tid siden jeg har skrevet sidst..
Det er der to årsager til! Jeg har haft virkelig travlt, og så er der ikke sket så meget.

Sidste dag på kontoret, WUHUU, slet ikke dårligt. Det har nu ellers ikke ligefrem været en pinsel at være der, dejlige og flinke mennesker på kontoret. Vi har det sjovt. Men nu er afrejse datoen også så tæt på så det er svært at holde arbejdsmorealen oppe.
Der var da også planlagt afsked frokost til mig… 🙂 så har de enten kunne lide mig lidt eller også er de meget glade for jeg tager afsted.
Og gaver… 😉 Dem kan man ikke få for mange af, cykel handsker og et armbånd der skulle øge blodcirkulationen og hjælpe mig mine dumme fingre nogen gange ikke har nogle kræfter.
På kontoret var jeg den unge fyr / mand / knægt, så der var jo moderlig omsorg da der skulle tage afsked den sidste dag. (Tusind tak for gaverne, og jeres omsorg.)

IMG_2292

Men det er jo ikke farvel! Ligger ikke for døden, tværtimod! Jeg er på vej ud mod mit livs eventyr og er bare ikke hjemme i et stykke tid. Til venner og familie, jeg er på vej hjem!! Jeg skal bare lige se noget!!

Når der skal planlægges et surprise party, er det lidt vigtigt ham/hende der skal blive overrasket ikke ved noget. Ikke altid nemt når man kender hinanden så godt.. Men hey, det var stadig sjovt og det var godt at se jer alle sammen drengen inden jeg skulle afsted.
Tusind tak for indsatsen og få det hele til at passe sammen.

Om morgenen lørdag d. 20 var vejret ikke rigtig med os, om aftenen der imod var det helt perfekt. og julegaven fra mig til familien og et par venner blev indløst, Den stod på luftballon. tal om at trække den til det sidste! Men spændingen var at mærke hos alle der skulle med. selv mormor en ung dame (hvis alders holdes hemmelig her for hun læser med) skulle med på denne tur.
Hvis ikke det hele gik som planlagt holdt ballon skipper Roger det meget godt for sig selv, simpelthen en fantastisk oplevelse.

Det er d. 21 April, klokken er 23 og jeg er ikke færdig med at pakke endnu! Men hvorfor skulle man også ændre på det bare fordi man skal ud og rejse på ubestemt tud? 🙂

Om MonoBiking

I am about to start the journey of my life!! (or thats what i expect it to be!!) I am not the first, and I am not the last person to start out on a adventure like this, but no one have the same journey and the same expectations. Right now I am not ready for a everyday life. When I am traveling I feel free, full of energy and  happy. In my mind i want to travel the world on my bike (yep its a bicycle) but i don´t know how far I will get before i want to go home. So if you follow my blog there wont be a promise that i will get all the way around, but hope that i will make it..! :-) My journey will start 22. of April 2013 and will end when i get back home or when i feel that this is not fun anymore.  I am a single guy, from the year ´86 and I just want to se the world.
Dette indlæg blev udgivet i Danske posts, Posts Fra Danmark og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

