Uge Et

Jeg har nu været afsted i en uge……
Og selv om jeg kun har cyklet for 7 dage siden, eller 622km siden, så føles det helt fantastisk.
Jeg har haft en del forventninger omkring denne tur fra mig selv, og jo mere jeg kommer i kontakt med min rejsende / camperende / cyklende / og leve på egene hånd ånd, føles turen bare bedre og bedre.
Igennem de første 8 dage har jeg været igennem mange følelses mæssige op og ned ture, men det ville vel egentlig også have været mærkeligt hvis det ikke var sådan.
Den følelse jeg havde da jeg cyklede hjemme fra var spænding på hvad turen ville bringe, efter ca 30 km går det op for mig jeg ikke har den fjerneste ide om hvornår jeg vil se familie og venner igen, efter ca 50km syd for Vordingborg, da jeg er stoppet for frokost er jeg nød til at rejse mig op, hoppe rundt og juble af bare glæde af at være kommet afsted.
Jeg har allerede været gennem båd sorg, ensomhed og alle de andre følelser man nu kan komme igennem på en tur som denne, men så snart jeg er kommet på cyklen og cykler længere og længere ud i verden kommer min indre explorer op i mig og jeg bliver glad og afslappet. At jeg starter hver morgen med at smile og hver aften på sammen måde fortæller mig bare at jeg stadig er igang med det rigtige.

Jeg ved ikke helt hvad jeg selv havde forventet på denne tur, men de imødekommende smil, velkommende gerninger og smilenede ansigter giver hver dag et boost af energi.
Jeg har fået klap på skulderen af en forbi passerende cykellist, børn der smiler og vinker når jeg kører forbi og biler der dytter og nogle gange vinker, selv når man tænker jeg gider sku ikke rigtig cykle så givet det lige et smil på læben ny energi.

Nu mens jeg sidder og skriver dette sidder jeg i en stor lejlighed midt i Poznan hvor jeg har gratis overnatning de næste par dage.
Bartosz har behandlet mig så godt og fortalt mig alt muligt jeg skal se og nå mens jeg er i Polen.

Det kan kun blive en god tur hvis resten af verden byder på bare lidt af det jeg allerede har oplevet.

IMG_4853

Om MonoBiking

I am about to start the journey of my life!! (or thats what i expect it to be!!) I am not the first, and I am not the last person to start out on a adventure like this, but no one have the same journey and the same expectations. Right now I am not ready for a everyday life. When I am traveling I feel free, full of energy and  happy. In my mind i want to travel the world on my bike (yep its a bicycle) but i don´t know how far I will get before i want to go home. So if you follow my blog there wont be a promise that i will get all the way around, but hope that i will make it..! :-) My journey will start 22. of April 2013 and will end when i get back home or when i feel that this is not fun anymore.  I am a single guy, from the year ´86 and I just want to se the world.
Dette indlæg blev udgivet i Danske posts og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Uge Et

  1. Lone Leonhard siger:

    Det lyder helt fantastisk, dejligt du er kommet så godt fra start. Vi følger med på bloggen her.. Knus

  2. Lotte Johanseen siger:

    Tænk at opleve så meget på bare en uge – hvad skal det dog ikke ende med. Glæder mig til at følge dig her på bloggen.

  3. Gitte Strøyer siger:

    Skønt at høre om dine oplevelser, vi følger med i din færden, så vi ved i hvilken del sf verden du befinder dig. Knus Gitte

  4. Denice winther Schrøder siger:

    Hejsa… Super sejt.. Whow siger jeg bare.. Følger med på din blog, og syntes det er helt fantastisk… Glæder mig til at følge dig rundt i verden her på bloggen. God vind 😀

Skriv et svar

