Uge Tre

Denne uge har faktisk mest været afslapning for mig, jeg kom i starten af ugen til Krakow hvor jeg var i 4 dage og har mest bare slappet af og været turist.

Det var nu faktisk meget rart, men også nogle dyre dage. Ikke fordi det har været dyrt for mig at leve, men så snart man vil se noget af alt det turister nu skal se og eller seværdighederne så bliver det dyrt.

Når man bliver hos de sammen personer I længere tid, så slapper man også nemmere af, det er nemmere at sige. “Jeg ligger mig sku lige ind på sengen i en times tid!” Det er på mange måder ret grænse overskridende at finde en totalt fremmed på nettet, blive inviteret hjem i deres hjem, og så ellers invaderer det med at hvad du ejer og har. Når man så bliver lukket ind i hjemmet og hverdages rutine, så (for mig) er man sku også nød til at deltage! Man kan ikke hjælpe med alt, men man sætter sig ikke bare over i hjørnet med sin bærbar og er ligeglad med der bliver pisket rundt omkring en! Man må være til stede, svare på de spørgsmål der kommer og prøve at give igen når nu man få vist den tillid at blive lukket ind.

Det er en fantastisk måde at rejse på, specielt når man rejser alene.
det betyder du ikke er alene hver aften, der er nogen at snakke med og nogen der gerne vil vise dig hvad de ved om det sted du er lige nu. Jeg anede ikke at Slovakiet har over 5000 grotter og huler, og jeg anede ikke en af dem var så tæt på Poprad så jeg kunne tage ind og kigge i den.
Jeg anede ikke at man i Krakow, kunne gå ind på en bar der har åbent 24 timer i døgnet og købe en øl til 5kr og at de fleste drikker øl med tranebær juice i.

Det er spændene ikke helt at vide hvor du er i morgen! og på ingen måde ved hvad man kommer til at opleve.
Det gør bare rejsen en lille smule mere spændende for mig.

Jeg har haft lidt travlt! derfor kommer dette uge Resume først nu..
😉

Husk du også har mulighed for at læse min dagbog og hvad jeg foretager mig næsten hver eneste dag ved at vælge “Diary / Dagbog” menuen i toppen af min blog!

Om MonoBiking

I am about to start the journey of my life!! (or thats what i expect it to be!!) I am not the first, and I am not the last person to start out on a adventure like this, but no one have the same journey and the same expectations. Right now I am not ready for a everyday life. When I am traveling I feel free, full of energy and  happy. In my mind i want to travel the world on my bike (yep its a bicycle) but i don´t know how far I will get before i want to go home. So if you follow my blog there wont be a promise that i will get all the way around, but hope that i will make it..! :-) My journey will start 22. of April 2013 and will end when i get back home or when i feel that this is not fun anymore.  I am a single guy, from the year ´86 and I just want to se the world.
Dette indlæg blev udgivet i Danske posts. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

